آخرین اخبار
کد مطلب: 80555
مقام صهيونيست: جبهه ‌النصره فعلاً به اسرائيل حمله نمي‌کند
تاریخ انتشار : 1393/06/12
نمایش : 1793
يک مقام ارشد ارتش رژيم‌ صهيونيستي مي‌گويد گروه تروريستي «جبهه ‌النصره» بعيد است به زودي عليه اسرائيل دست به حمله بزند.
به گزارش سلام لردگان، يک مقام ارشد ارتش رژيم‌صهيونيستي روز سه‌شنبه گفت بعيد است که گروه تروريستي «جبهه‌النصره» که اکنون در نزديکي بلندي‌هاي جولان حضور دارد، به اين زودي‌ها عليه اسرائيل وارد عمل شود.

اين مقام صهيونيست که خواسته نامش فاش نشود، به روزنامه صهيونيستي «جروزالم‌پست» گفته است: «مي‌بينيم که آن‌ها در طول مرز اسرائيل مستقر شده‌اند، اما فکر نمي‌کنم که آن‌ها بخواهند اسرائيل را هدف قرار دهند. فکر نمي‌کنم جبهه‌النصره الان منفعتي در حمله به ما داشته باشد.»

 

به گفته وي، اين گروه تلاش خواهد کرد تا بر نبرد با ارتش سوريه و همچنين ديگر گروه‌هاي تروريستي فعال در سوريه، متمرکز شود. وي همچنين مدعي شده است که اکنون گذرگاه «قنيطره» در اختيار چندين گروه مخالف دولت سوريه است.

 

با اين حال وي مدعي شد: «جبهه‌النصره اعلام کرده است که در حال  جنگ با رژيم سوريه است. اما زماني که اين کار به پايان رسيد، نوبت يهوديان است. ما داريم خود را براي اين مسئله آماده مي‌کنيم.»

 

در هفته گذشته در جريان درگيري‌ها ميان ارتش سوريه و تروريست‌ها، چند بار خمپاره‌هاي گروه‌هاي تروريستي در مناطق تحت کنترل صهيونيست‌ها فرود آمده است. ارتش رژيم‌صهيونيستي به همين بهانه مواضع ارتش سوريه را هدف حملات توپخانه‌اي قرار داده است.
منبع. فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس